کد خبر: 1223239
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا:

خون شهدا تغییرات اساسی در راهبرد‌های منطقه رقم خواهد زد و جبهه مقاومت تعیین‌کننده سرنوشت این منطقه به رهبری ایران خواهد شد. 
به گزارش تسنیم، سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا صبح دیروز در مراسم بزرگداشت شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق طی سخنانی گفت: این شهادت‌ها انگیزه پاسداران برای مبارزه با امریکا و رژیم صهیونیستی را مضاعف می‌کند. ما با خدا پیمان بسته‌ایم تا ظلم هست به مبارزه ادامه دهیم. هر کجا مسلمان و غیرمسلمانی فریاد کمک سر دهد بنا به تدبیر فرمانده کل قوا به کمک او می‌رویم. 
مشاور فرمانده کل قوا ادامه داد: خون این شهدا تغییرات اساسی در راهبرد‌های منطقه رقم خواهد زد و جبهه مقاومت تعیین‌کننده سرنوشت این منطقه به رهبری ایران خواهد شد. همین جنگ اخیر هم چهره امنیتی، هم چهره فرهنگی و رسانه‌ای در جهان را تغییر می‌دهد؛ البته همه جنایاتی که در منطقه رخ می‌دهد با حمایت امریکا و سکوت خیانت‌بار برخی کشور‌های عربی در حال رخ‌دادن است. 
وی با بیان اینکه حماس یک تفکر و آرمان است و نابودشدنی نیست عنوان کرد: هیچ وقت قوای اشغالگر نتوانسته‌اند تا ابد در یک سرزمین باقی بمانند، ملت‌ها برای آزادی سرزمینشان می‌جنگند و این سنت عقلانی و الهی است. بنابراین، اشغالگران محکوم به شکست هستند و آموزه‌های دینی مسلمین دفاع را مانند نماز واجب می‌داند. صفوی با بیان اینکه دیگر هیچ یک از سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی در امنیت نیست، یادآور شد: تا دیروز ۲۷ سفارتخانه رژیم تعطیل شده‌اند، از جمله در مصر، اردن، بحرین و ترکیه؛ این اتفاق از ترس رخ داده است و مفهومش آن است که مقابله با این رژیم سفاک یک حق قانونی و مشروع است. 
مشاور عالی فرمانده کل قوا با بیان اینکه ایران در زمینه حمله به کنسولگری ایران در دمشق رسماً اعلام مواضع کرده است، اظهار کرد: رهبر انقلاب با قدرت سیلی پشیمان‌کننده‌ای را وعده داده‌اند. جبهه مقاومت آماده است؛ اینکه چگونه خواهد شد، باید منتظر زمان باشیم ولی همین اعلام مواضع ایران و جبهه مقاومت باعث چنان وحشت و ترس صهیونیست‌ها شده که ده‌ها هزار شهرک‌نشین صهیونیستی به‌ویژه از شمال فلسطین که همان جنوب لبنان است از شهرک‌ها فرار کردند و به مغازه‌ها و فروشگاه‌ها هجوم آوردند و حتی موتور برق خریدند و عده‌ای هم فرار کردند. سایه ترس و وحشت در سرزمین‌های اشغالی سایه انداخته و صهیونیست‌ها هر شب خواب مردن می‌بینند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار